Trinidad Moruga Scorpion

A legerősebb chili termesztése

A legerősebb chili termesztése

Az első levelek és lámpázás

2018. március 02. - trinidadmoruga

Az előző részekben a csíráztatás előkészületeit és az ültetést követhettétek nyomon. Most örömmel jelenthetem, hogy megjelentek az első levelek:

img_20180302_104537.jpg

Egyelőre ez a három hajtott ki, viszont egy negyediken is látszik, hogy megindult, csak nem bukkantak még elő a levelei:

img_20180302_142339.jpg

Mivel még nem az igazi a nappalok hossza, ezért kialakítottam nekik egy automata lámpázást. Ablak alatt vannak, így nap közben nem használom a világítást, az időzítést délután 5-től este 10-ig állítottam be. Így elég hosszú ideig kapnak fényt, hogy jól érezzék magukat. A lámpák eredetileg egy kedves ismerősömnél szolgáltak akvárium világításként, szinte átalakítás nélkül tudtam őket használni. Ezúton is még egyszer köszönet értük! :) Az elhelyezése csak ideiglenes, mivel hamarosan költözködöm, szóval túl sok energiát nem fektettem bele.

img_20180302_150815.jpg

img_20180302_151028.jpg

Az időzítő, ami automatikusan kapcsolja a lámpákat:

img_20180302_150835.jpg

A négy kihajtott palántával elégedett vagyok, de azért a többi háromnak is adok még esélyt, hátha csak lustábbak a többieknél. Hamarosan újra jelentkezem a növekedő palántákkal. -> A növekedés, tápolás és a virágzás kezdete - összefoglaló

A bejegyzés trackback címe:

https://trinidad.blog.hu/api/trackback/id/tr7513710318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása